lördag 2 april 2011

Bytardag Sörby

Detta år bestämde jag mig för att erbjuda min hjälpande hand på en av alla underbara bytardagar som anordnas ideellt varje vår och höst i örebro.

Förmånen man får av att jobba på en bytardag är att man får chansen att handla i lugn och ro, innan öppning.

Och det gjorde jag, kan jag lova!
Men jag höll budget samtidigt som jag tjänade tusentals kronor på att jag inte kommer behöva handla nya kläder i affärerna.

Sjukt värt!


1 Nya simbyxor.
1 Resesäng.
1 Lära-gå vagn.
1 Skor.
1 Spjälsängsskydd.
1 Sängmobil.
1 Leksaksväska.
7 Mjukleksaker.
9 Leksaker.
13 Böcker.
8 Strumpor.
5 Tossor.
2 Raggsockor.
3 Vantar.
1 Fusk-krage
5 Mössor.
15 plagg  stl 50-68.
41 plagg stl 74-80.
15 plagg stl 86-92.
19 plagg stl 98-104.
12 plagg stl 110-uppåt.

(plus 3 stycken jackor till min brorson Mike)


Sjukt värt.

kärlek

4 kommentarer:

Frida sa...

Ååååaa vad härligt! :D Love! nästa gång jobbar jag också! :P

yen sa...

Oh va fina saker. Ser massa fina saaaaker!

Vincent sa...

Du är så bäääääst <3

Catrin sa...

Ojojoj vad mycket fina saker! Ångrar mig lite att jag inte var med och jobbade, men jag hade/har så dåligt med tid just nu, så jag var tvungen att prioritera. Men nästa gång kanske!! kram

tack för titten och välkommen tillbaka :)