onsdag 30 mars 2011

Upp och STÅ!

Idag stod Leon alldeles själv för första gången! 9 månader och 1 vecka.

Han reste sig mot mig, höll i båda mina händer, sen släppte han ena och höll i min tumme med den andra. Sen släppte han!!!
Och jag (, othilia och hennes pappa) som såg hela förloppet säger
"AAAH! Kolla han stååår! Wow!!"  
Leon tittar på mig och ler superstort och tittar ner på sina fötter och skrattar till och sedan sätter han sig ner :) Men han stod i 4 sekunder! :D

Bild från en stund innan på min apa.

Grymt stolt mamma.
kärlek

5 kommentarer:

Catrin sa...

Wow vad duktig han är!! Stora killen!!

Frida sa...

Så duktig! hejja hejja :D

Vincent sa...

Jag är så stoolt!! <3 :*

Vincent sa...

Jag är så stolt! !! <3

Amanda - Mamma till Vincent och Felicia sa...

Oh jag tycker att lila är en grymt fräsch färg på killar, jag reagerade därför på bilden=)

Jag beklagar verkligen mitt dåliga kommenterande men när jag finner ro så brukarj ag svara även om det går några dagar.

Helt ok att du smygkikar lite på bodyrock filmerna. Visst kan det kännas tufft att starta men när du väl är igång (om du gillar den typ av träning) å blir det roligt och du kommer att märka fort hur din kropp förbättras. Jag försöker att uppmuntra på min blogg och berätta om frmasteg UTAN att överdriva på ngt vis. Tyvärr ("tyvärr") kan jag inte visa några stora förvandlingar i form av vikt nedgång etc vilket ofta är uppskattat och ger tydliga tecken på att en viss träning är bra, men jag har ju ingen övervikt som jag beöver få bort och därför tar det mkt längre tid att "bevisa" med min KROPP att jag gör framsteg. Men iallafall... Träna på, och du får väldigt gäerna kommentera inne hos mig och berätta hur det går och vad du gör, bara jättekul att följa!

KRAM och trevlig helg!

tack för titten och välkommen tillbaka :)