torsdag 24 mars 2011

Molnigt!

Nu ska jag börja planera månades inköp av tyger och då vill jag veta vilka tyger/färger ni tycker är finast! (obs! inget köptvång)

Vi börjar med Molnen från JNY Design, för dom är så fantastiskt fina!
Bruna Moln

Röda Moln

Gula Moln

Gröna Moln

Blåa Moln

Svarta Moln

Lila Moln

Rosa Moln


Jag kommer att beställa mina Moln från JNY som har orginalet(=dyrare).
Olssons Tyger säljer också Moln,
men deras är en kopia av JNY's och efter 1 tvätt kan se ut såhär (kjol)..
Det är ju katastrof! Och jag tänker inte låta det hända mig eller mina kunder.
Bild lånad från mitt syforum.

Få höra nu vilka färger ni gillar bäst!

6 kommentarer:

Malin sa...

Grön, blå, svart & rosa :)

Marie sa...

Brun, svart, grön och röd. Den röda såg dock mer orange ut på min dator.....

malin thoris sa...

Mina favoriter var absolut brun och gul :)

Lena sa...

grön, svart, rosa

Frida sa...

Gul, brun , rosa och lila :D

Minna sa...

Gul, lila, rosa och grön

tack för titten och välkommen tillbaka :)