fredag 18 februari 2011

inga nummer

Åh jag vill bara gråta! Min mobil pajjade igår,
"varning! ta ur laddaren och använd inte telefonen, kontakta sonycenter"
JIPPIE! igen.....

jag, smart som jag är så tänkte jag att jag måste ju spara alla mina kontakter till simkortet då eftersom när jag lämnar in den så kommer den återställas.

Det skulle jag inte gjort.

Idag fick jag låna en mobil av min rara Frida, sätter i mitt kort och upptäcker till min fasa,  
INTE ETT ENDA NUMMER PÅ SIMKORTET!!!!!!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH Panik :,( Jag vill bara gråta floder!!

Alla viktiga personer och viktiga nummer - borta..

Snälla kära familj och vänner, och då menar jag ALLA.
Skicka mig ditt nummer! Här eller på facebook eller sms.

(inga kommentarer med mobilnr publiceras på detta inlägg)
mamma, pappa, urban, catrin behöver inte skicka sina.

Inga kommentarer:

tack för titten och välkommen tillbaka :)