tisdag 22 februari 2011

fredagen den 18 februari

på babycaféet satte sig leon upp för första gången själv!
rull från rygg till mage och sedan backade han sig upp :) det var hur häftigt som helst att se. vi bara satt där och tittade på :) sen när han kommit med rumpan över foten så fick han applåder från alla som satt runtomkring och han blev nog lite förvånad själv att han lyckades :D

duktiga underbara älskling!! du är så stor och duktig och vi är så stolta!

för övrigt så fick jag och leon denna dag höra av ett par mammor att dom alltid trott att han var en flicka? haha... what? :D. okej jag klär inte mitt barn i blått, och därför måste han vara en flicka. haha så himla komiskt.
nu ligger "jag trodde det var en kille"-tintin(i rosa klänning) i lä ;) :D
kärlek

3 kommentarer:

Tindra sa...

hahaha han ser ju verkligen inte ut som en flicka!!

Catrin sa...

wow vad duktig mosters älskling är! Kul att du fångade det på bild, syns att han är lite förvånad och glad när han väl sitter upp! Ja men du vet, bara för att Anton hade en röd tröja på sig när han var liten så trodde en annan mamma direkt att det var en tjej. Fast när jag rättade henne så sa hon att hon bara dömt efter färgen men jag tycker killar kan ha rött. ;) Men varken Anton eller Leon ser ut som tjejer i mina ögon!

Lena från aff sa...

Vilka snygga byxor Leon har på sig, var har du fått tag i dom? =)

tack för titten och välkommen tillbaka :)