lördag 26 februari 2011

DUMMA BLOGG! DUMMA MAGSJUKA!

jag hade schemalagt inlägget till min syster som fyllde år igår.. men det kom inte först nu när jag gick in på det och publicerade det självmant... vad ledsen jag blir :( dumma!

igår hängde jag inte på internet för natten till igår blev jag magsjuk. JIPPIE!!!!! ;(

kan ju bara säga att det är såååå mycket tortyr att vara magsjuk.
bara det att vara tvungen att vara x antal meter ifrån sin lilla bebis och inte röra honom, när man vanligt vis inte gör annat än pussar på honom... :( han tittar så vädjande på mig och ser ut som han tänker "mamma ta upp mig, mamma varför vill du inte kramas med mig?"
it breaks my heart...

något mer som jag är väldigt ledsen över är att jag inte kunde gratta min syster på hennes födelsedag igår och inte heller komma på födelsedagsfika imorgon när hela familjen samlas... *gråt*


idag mår jag inte lika illa. jag valde att strunta i att få i mig mat igår då all lukt från mat gjorde mig mer illamående. så jag drack bara kallt vatten och det kändes bra. på kvällskvisten så blev jag ytterst lite sugen på zoo-godis, och jag visste att vincent köpt det, så jag tuggade i mig några stycken och avslagen cola.. yum (not) men det hjälpte litegrann iaf :D

igår fick jag även tillbaka min kära mobiltelefon som var på lagning. och jag blev så glad när jag fick den med denna lapp :)

kärlek

2 kommentarer:

Catrin sa...

Stackars dig som är magsjuk, jag blev vädligt glad över att få inlägget på bloggen idag :) Jobbigt att inte kunna mysa med familjen som vanligt pga skitjobbig magsjuka. Förstår att det är tråkigt att inte komma imorgon. Kul att du fick din mobil tillbaka, gulligt meddelande =)

Vincent sa...

skönt att veta att din mobiltelefon har saknat dig lika mycket som du saknat den :D <3

tack för titten och välkommen tillbaka :)