torsdag 24 februari 2011

bebisar!!

åh jag är så glad!
ÄNTLIGEN får jag gå ut med detta :D

Varje nyhet om att en ny bebis är påväg gör att man blir helt varm inombords. När det är vänner som man vet längtat länge så blir man om möjligt ännu varmare inombords. Jag blir liksom förälskad i känslan.

Nu har jag inte bara en, utan två kära mammavänner till mig som är gravida för andra gången, dom har lyckan att få bebis både 2010 OCH 2011!! :D

Goaste Tintin ska bli liten storasyster i sommar!
Även underbart söta Claudia ska bli liten storasyster i sommar!
Claudia ska inte bara få en lilleBROR utan TVÅ!!!! :D
Det är små tvillingpojkar som ligger i Malins mage. Åh jag är så pirrig!!

Jag är SÅ glad för mina vänner och otroligt avundsjuk då jag själv längtar jättemycket till vi ska bli gravida med nästa, plus att jag skulle jättegärna vilja ha tvillingar! :D
kärlek

6 kommentarer:

Malin Thoris sa...

Heeeeeelt fantastiskt! Malin ska få små tvillingpojkar :D Så himla roligt...och självklart blir man varm i hela kroppen när ens vänner ska bli mamma/pappa. inte för att jag känner Malin just...men det är ju så himla kul ändå. Jag längtar ju hela tiden på att mina vänner ska ringa och berätta att dom ska bli föräldrar. Sen får vi ju se när våra nästkommande små mirakel ska komma :) Kram

Milena sa...

Va mysigt! Jag längtar oxå efter fler bebisar! Försöker hejda mig lite he he :)

Catrin sa...

Stort Grattis till både Tintin och till Claudia som ska bli storasystrar! Kul med tvillingpojkar, det fick ju min kära vän i Västerås också :)

Anonym sa...

Vad hääärligt=)=).. Tintin vet jag ju redan men härligt med tvillingkillar med.. =)=)....
Ville oxå ha det förut men efter den jobbiga tiden i början av Leopolds liv så vet jag inte om jag vill ha tvillingar längre...
När är det dax för er då?

frida sa...

underbart <3

Marie sa...

Åh, vad roligt!!!!! Jag vill också!!!!!

tack för titten och välkommen tillbaka :)