söndag 23 januari 2011

en hel massa inlägg ¤

Om man har bloggtorka så är det många som kört såna här 30 saker på 30 dagar där man svarar på frågor och berättar om sig själv. Listorna ser lite olika ut beroende på vilken blogg man tittar på, många väljer att ändra lite på listan och det gör man ju som man vill. Syftet är väl kanske att man ska lära känna personen bättre?

Jag följer en hel del bloggar och känner tråkigt nog stort ointresse över detta..MEN! Inte mina närmaste vänner eller folk jag umgås med, där är det precis tvärtom!! Det har varit roligt att läsa och få veta saker som man kanske inte visste om osv.

Så jag har funderat fram och tillbaka om jag också ska göra det här... men frågan som bubblar upp i mitt huvud.. vem är intresserad???

Men sen så snubblade jag över denna lista här om dagen och den tilltalade mig mycket mera och gav mig en idé!
Jag ÄLSKAR ju bilder - och bilder säger ju mer än tusen ord! ;)
Så jag tog båda listorna plus lite annat och ändrade litegrann så fick jag ihop en superlång lista :D
(Det är helt okej att kopiera den om någon skulle vilja)
Så jag gör den här listan precis som med resten av bloggen - alltså egentligen mest för mig själv att kunna titta tillbaka och minnas.
Sen gillar jag att bjuda på mig själv och blir bara glad om jag kan roa någon.


¤ : Om mig a
¤ : Mina syskon a.
¤ : Dåliga vanor och laster a.
¤ : Mina föräldrar.
¤ : Ett pinsamt ögonblick a.
¤ : Vad jag bjuder på för mat.
¤ : Vad är kärlek?
¤ : Min dag.
¤ : Mina vänner.
¤ : Min bästa vän.
¤ : Ett ögonblick.
¤ : Min tro eller livsfilosofi.
¤ : Bloggar jag följer.
¤ : Det här hade jag på mig i dag.
¤ : Min första kärlek.
¤ : 10 saker du inte vet om mig.
¤ : I min väska.
¤ : En vanlig dag hemma hos mig.
¤ : Vardagslyx.
¤ : Mina drömmar.
¤ : Första kyssen.
¤ : Mina bra sidor.
¤ : Ett barndomsminne.
¤ : Detta ångrar jag.
¤ : Det här finns alltid på mitt kylskåp.
¤ : Mina förebilder.
¤ : Min favoritfödelsedag.
¤ : Den här månaden.
¤ : Mina dåliga sidor.
¤ : Det här upprör mig.
¤ : Mitt hem.
¤ : Det här får mig att må bättre
¤ : Det här är jag bra på.
¤ : Min träning.
¤ : Det här får mig att gråta.
¤ : Min favoritplats.
¤ : Mina rädslor.
¤ : Saker jag saknar.
¤ : Det här ska jag bli när jag blir stor.
¤ : Om det här vore min sista dag.
¤ : En bild på någon du umgås mycket med.
¤ : En bild på dig själv.
¤ : En bild på någon i din familj.
¤ : En bild från en konstig tid i ditt liv.
¤ : Gammal bild på dig själv.
¤ : En bild på dig och en vän du inte träffat på länge.
¤ : En bild som du aldrig lagt upp.
¤ : En bild på en person du saknar.
¤ : En bild på någon i din släkt.
¤ : En bild på en person du tycker är väldigt snäll.
¤ : En bild på en person du kan berätta allt för.
¤ : En bild på din vardag.
¤ : En bild på dig och en klasskompis.
¤ : En bild som påminner dig om gamla tider.
¤ : En bild på en person som du vill vara med.
¤ : En bild på dig själv.
¤ : En ovanlig bild.
¤ : En bild på din fritid.
¤ : En bild på någon som är snygg.
¤ : En bild på dina närmaste.
¤ : En bild på en person dom alltid ställer upp för dig.
¤ : En bild från en tid du saknar.
¤ : En bild från i somras.
¤ : En bild som gör dig glad.
¤ : En bild på en person som alltid gör dig glad.
¤ : En bild på någon/några som du alltid har roligt med.
¤ : En bild som du alltid skrattar åt.
¤ : En tokig bild.
¤ : Den nyaste bilden på dig själv.
¤ : En bild på någon du aldrig kommer släppa taget om.
¤ : Favoritpryl
¤ : En bild min hobby.
¤ : En vinterbild
¤ : Känslor
¤ : Här bor jag
¤ : Tema ”olika”
¤ : När jag var liten
¤ : Mitt beroende
¤ : En sommarbild
¤ : I all hast
¤ : Tema ”två”




Vi får se när jag börjar.... ;)
Detta ger en liten säkerhet på att det inte kommer vara ouppdaterat ;)


kärlek
tack för titten och välkommen tillbaka :)