onsdag 15 december 2010

varm i hjärtat ¤

en morgon som många andra..

jag ligger nyvaken i sängen och lyssnar på leon som vaknat.. han babblar på med sina kompisar foxy och lejonet...
"blablablablablublublobla"
"mmm--mmhm"
"blabluh.."
"maomambpamba"
paus
"mm-mmumma jah vaaaakeeeeen..."
paus...

ja, ibland kan man ju fundera på vad man egentligen hör??
men jag trodde inte mina öron för han lyckades verkligen pricka in så det lät precis sådär.
och så väntade han på att jag skulle ge någon respons. när jag tittar ner i sängen ser jag detta.

underbara gullunge!!
sen efter kortet fyrar han av världens största solskensleende med foxys nos kvar i munnen ¤

MIN ÄLSKLING! man kan ju inte annat än älska livet när han finns i det :)
kärlek

3 kommentarer:

frida sa...

underbaring!

Tessa. sa...

Svar: Vad roligt att du blev inspirerad till att komma ut iallafall! När jag väl var ute tänkte jag "vad FAN tänkte jag på?! Nu vill jag in!", men jag fortsatte att traska på och efter ett tag så var det inte så farligt haha.

Tack för kommentaren! KRAM!

Vincent sa...

våran alldeles underbara lillkille <3 jag får nästan ont i magen så mycket älskar jag honom :* <3

tack för titten och välkommen tillbaka :)