söndag 12 december 2010

söndag

(idag har jag glömt stegräknaren... men men, har mest grejat här hemma och sen var vi och handlade så de var väl inte så mycket kanske)

är supernervös inför imorgon jag ska nämligen göra en Cystoskopi. usch jag vill verkligen inte och det verkar som att ödet inte vill att jag ska göra det heller..
jag skulle egentligen ha med mig min syster som skulle vara barnvakt åt leon så länge. men nu har anton blivit sjukis och kommer vara hemma från dagis och jag vill helst inte lämna leon där ifall anton skulle smittas..
plan två var mamma, men hon jobbar dag imorgon.
plan tre- frida, var så himla go och erbjöd sig att hjälpa mig med leon, men det visade sig att othilia fått ögonfluss, vilket smittar ganska lätt.. och det är jag inte heller så sugen på att leon ska få just nu..

det är ju inget farligt och jag är inte superrädd för att leon ska bli smittad av lindriga sjukdomar, för jag tänker att det härdar hans immunförsvar lite.
men vi har ju både jul och uppsala framför oss så jag känner att det räcker just nu. han kan ju bli smittad av vem som helst ändå.


men men, om inte vincent kan komma ifrån jobbet imorgon så får väl leon följa med. dom kan ju inte kräva att alla människor har barnvakt till deras små barn. leon får väl ligga i vagnen och greja sålänge. kanske förhoppningsvis finns någon undersköterska eller nått.. det löser sig.. :)

kärlek

1 kommentar:

Catrin sa...

Ja det var typiskt! Hade inte varit något problem att hjälpa dig annars! Men jag eftersom jag inte vet om Anton smittar så är det ju bäst att göra något annat. Synd att alla backup försvann, och att Albert var tvungen att åka till jobbet för ett möte tidigt i Forsmark och att V också var tvungen att jobba tidigt. Hoppas det löser sig! kramar och lycka till idag!

tack för titten och välkommen tillbaka :)