onsdag 1 december 2010

hemmamysdag ¤

idag stannade jag och leon hemma istället för att gå på babycafé.
jag har lagat mera smakisar till leon, mer potatis och nya med morot.
idag provade jag att ge leon sin smakis efter sin förmiddagslur, vilket gav bra resultat, en nyvaken, pigg, nyfiken och småhungrig kille mumsade potatis som aldrig förr :D score!


sen kom pappa/morfar över en sväng med film på mig och mina syskon när vi var små, superkul! det är från -90 och -91, superkul! 4-5år gammal, hihi. Konstigt det är att se sig själv sådär! Men kul ;) En riktig linslus var jag såklart, hoppar framför kameran så att ingen annan syns haha.
Det slog mig också hur lik min brorson Kevin är mig, mer än sin pappa/min bror, haha! Konstigt det kan vara :). Såg även väldiga likheter mellan min syster och hennes son som jag inte sett innan :) Spännande! Undra hur Leon ser ut när han är 4 år? :)

Nu väntar jag på att plutten ska vakna så ska vi ta lite kort och skicka till min pappas moster på fina hemstickade kläder som är superfina och sköna nu när det är så kallt ute! :)
kärlek

3 kommentarer:

Catrin sa...

oh vad spännande att du såg likheter mellan mig och Anton som du inte sett förut. Det är spännande att spekulera i hur ens barn kommer att se ut framöver. PÅ vissa kort ser Anton så stor ut och då tycker jag, jag skulle kunna se hur han ser ut längre fram ;) Spännande att ni fått kläder från Astrid. Hoppas färgerna blev bra ;)

Tindra sa...

Det var samma med Liam, han var väldigt lik mig när han var mindre.. han e väl fortfarande lite lik mig tror ja men mer Maria nu. :P

Vincent sa...

Jag vill också ha hemmamysdag med er <3
DU VAR SÅ SÖÖT PÅ FILMEN :* :* :* :*

fast du är ju såklart fortfarande obeskrivligt söt ;) <3

love

tack för titten och välkommen tillbaka :)