måndag 22 november 2010

Kl 1 hos Hugo

idag var vi hemma hos Hugo och mös med massa bebispolare och mammor. alltid lika mysigt ¤










 


innan så gick jag och leon långpromenad, eller, i did all the walking ^^ leon låg inne i vagnen och hade det mys medans snön yrde runt omkring. jag och vagnen var helt vita...
lite mer än en timme var vi ute på vift, gick ner vid ladugårdsängen och var förbi min gamla skola virginska en sväng, lite nostalgi, vill gå dit på öppet hus på torsdag :) hälsa på mina gamla lärare tror jag allt att jag ska! :D
sen när magen började kurra så tänkte jag ta mig en macka på subway så ringde min kära syster och sa att jag fick komma till dom på lunch, karrékotlett och couscous, jatack! gott var det!


efter träffen hos hugo så lurade jag med mig mina tjejjor frida och othilia hem för att följa med mig på en visning på en lägenhet som vi bor granne med. mest bara för att titta, för att det är kul!
och direkt så kände jag, åh, vi bor så mycket finare båda två! större och luftigare. även om alla köksvaror var nya i denna lägenhet så trivs jag så mycket bättre här där vi bor!

när jag kom hem så hade vi fått en otrevlig överraskning med posten.. jag blir så förbannad!!! hur fungerar folk ibland alltså? allvarligt talat, sånt här blir jag tokig på!
nu har JAG iaf styrt upp detta. tänk att man måste göra saker själv för att det ska bli rätt gjort! ;(

dessutom blir jag galen på tröga människor! vincents simkort har pajjat och då var han inne i en butik för att få ett nytt, och då beställer dom ett nytt till honom som han får med posten om några dagar. HALLÅ HAN KAN INTE RINGA MED SIN MOBIIIIIIL! idioter!!! "vi kan inte byta för man måste registrera bla bla bla för att man ska få behålla numret" GAAAAAH! jag har ju förihelvete jobbat DÄR DIT dom ringer för att AKTIVERA nya simkort till kunder I BUTIK! JAG BLIR GALEN!!!!!!! Suck..
kärlek

4 kommentarer:

Catrin sa...

Vad mysigt ni ser ut att ha haft det! Mysigt också att ni kom förbi på lite mat och jag fick gosa lite med Leon <3

Vad jobbigt när folk är inkompetenta! Var det simkortet som du fått i brevlådan, eller vad var det för otrevlig överraskning?

Kärlek

Anonym sa...

Vad var det för otrevlig överraskning?

Sofie sa...

Åååh vilken hyresvärd har ni? Vi är på jakt efter lägenhet då det börjar bli lite trångt här hemma :P

f sa...

hela den där dumma grejen verkar så konstig, förstår inte :( men det löser sig ju :) Myspys hos hugo, och mer myspys idag :D

tack för titten och välkommen tillbaka :)