måndag 29 november 2010

Första Advent-mys ¤

Igår var det ju första advent, mys. Förra året vid advent mådde jag inte speciellt bra och uppskattade inte julen det minsta, fast jag Älskar högtider. Jag kunde inte äta något och mådde allmänt pisst.. usch. Lillplutten låg ju imagen och grodde ^^.

Men denna julen, åh, tänker höja mysfaktorn till taket och njuta av varje sekund! Härligt!

Såhär mös vi igår efter storstädning och lite julpyntning :)

Plutten somnade till julmusiken, så han fick ligga kvar i vardagsrummet :*

Jag drack glögg och med mandel och russin, mmm!

I vårt hobbyrum blev det både slinga och ljusstake :)

Tände massa ljus i sovrummet också, värmde skönt i vårt kalla sovrum, hela 21 grader istället för 19.. ^^

Ljus i köket ¤
kärlek

3 kommentarer:

Annica sa...

Verkligen mysigt. kramar

Catrin sa...

Oh vad mysigt!! Vilken toppenstämning ni skapat! Sådär fint skulle jag också vilja ha! ;) Men här städar jag typ 10 gånger om dagen och ändå ser det ut som ett bombnedslag....

Anonym sa...

Myyysigt.

tack för titten och välkommen tillbaka :)