onsdag 1 september 2010

underbar unge ¤


såhär på kvällskvisten blev det många tankar om både det ena och det andra. tankar på hur underbart ens liv blivit. på 2½ månad så har mitt liv blivit förgyllt, totalt! innan led jag av mycket ångest och det fanns många saker som var jobbiga, tur jag har min underbara man som funnis där jämt och stöttat mig. vill inte ens tänka på tiden som var innan jag träffade Vincent, vilket inte var så himla länge sen, vi träffades ibörjan av juni förra året. tänk att träffa någon sådär och bara veta från första början att det är så rätt. att vi är menade för varandra. helt fantastiskt. jag önskar att alla människor får vara med om det. jag tror att det finns någon för alla. innan jag träffade Vincent så var mitt liv väldigt grått och ledsamt, en längtan efter någon att älska och bli ett med. efter flera kaotiska förhållanden så trodde jag aldrig att jag skulle ha sån tur. trodde det var kört för mig. men nej, ödet hade sparat honom åt mig. ville nog att jag skulle kämpa mig igenom det jobbiga och komma ur det som en starkare människa. vilket jag gjorde. jag är så glad att jag klarade det. jag har ett helt nytt liv nu och det är fantastiskt. vill inte byta med någon i hela världen! jag är äntligen Lycklig.

tänkte passa på att slänga in en bild på mig själv också innan jag visar bilder på världens underbaraste unge :D ;)



kärlek!

4 kommentarer:

Annica sa...

Underbart <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 massa kärlek

Catrin sa...

Vad lycklig jag blir att du är lycklig gumman! Tack Vincent och lille Leon! Det betyder så mycket att få dela vardagen med någon som finns där och stöttar en och älskar en! Nu har du två <3 Underbara bilder på Leon! puss från moster!

F sa...

Så underbart när man hittat rätt <3

Vincent sa...

Jag blir helt rörd av dina fina ord <3 Vad skulle jag göra om jag aldrig träffat dig? Min bättre hälft <3 Du och Leon har gjort mitt liv komplett, nu är jag hel, och så obeskrivligt lycklig <3<3 :*

tack för titten och välkommen tillbaka :)