måndag 30 augusti 2010

Noramarken ¤

lördagen spenderades i Nora, på den årliga marknaden, fast första gången för mig :)
Gillade INTE den här marknaden tyvärr.. såååå himla ostrukturerad. Gillar när hela marknaden är i rader så man enkelt vet vart man gått och vad man har kvar. Därför är Sannamarken i Fjugesta något att längta till! :)
Fyndade iallafall en pyjamas, en body, en söt liten tyg-figur för leon att titta på, 5 dregglisar, då leon börjat dregla grymt mycket, varit kinkigare än vanligt och har händerna i munnen non-stop. japp, jag tror det tyvärr. TÄNDER REDAN... buhu.. hoppas inte..
Vincent fick sina första tänder vid 3 månader. Jag fick mina vid 9 månader, hoppas på att min sega utveckling av tänder gör att han inte får dom redan. Ont vid amning liksom? :/.

Efter marknaden så åkte vi hem till svärmor/farmor, fick äta mat och fika. Sen spanade vi på bilder från när Vincent var liten, gullunge! Hittade några bilder där han är såååå himla lik leon, eller tvärtom, ni hajjar :)



Leon var inte riktigt så orad som sina föräldrar på marknad ;) :*
mina fina killar <3
kärlek

2 kommentarer:

F sa...

ne ja tyckte också marknaden va rätt rörig och lite jobbig.. och sjukt mycket större en vad jag trodde att den skulle vara. Men kanske berodde på att allt låg så utspritt så man inte hade nån koll på vart man varit eller vart man va ;D

Anonym sa...

det behöver inte va tänder än, liam började dregla vid ca 2-3 mån ålder och fortsatte tills hans 2 första kom när han blev 5 mån, hoppas det är samma sak för dig =)
Maria

tack för titten och välkommen tillbaka :)