tisdag 20 juli 2010

Leonstatus :D

Idag var vi på BVC igen :)
Leon är så fin! Man tröttnar aldrig på att höra folk säga det ;)


Han växer så fint :*

Idag fick vi dessutom första medvetna leendet av vår underbara kille. Leendet var upp till öronen och ögonen log också, helt underbart var det! Vi båda smälte som isglass i solen ¤
kärlek


20100720. 25 dagar.
Längd; 53cm
Vikt; 3660g
Huvudomfång; 36cm

tidigare statusar;
Nyfödd. 20100625.
Längd; 49cm
Vikt; 2955g
Huvudomfång; 34cm

20100706. 11 dagar. Hembesök.
Vikt; 3140g

20100713. 18 dagar.
Längd; 52cm
Vikt; 3410g
Huvudomfång; 36cm

3 kommentarer:

Catrin sa...

Underbara videos <3 på mosters älskling!! :) Underbart att han log! hoppas han gör det till mig nästa gång ;) förstår att ni smälte! Han växer på fint han! :) massa kramar

Stitchordie sa...

Hej, jag hittade din blogg via ett inlägg på någon bebis/familjesida. Tycker det är kul att du fick din son endast två veckor innan jag fick min. Och väldigt spännande att läsa om någon som är i samma situation som en själv. Jag kommer garanterat fortsätta läsa.

rocken sa...

Ja, han är jättesöt Leon =)
Bra med lite tips där, nu visade det sig att Casper även fått "torsk" i munnen, detta var något helt nytt för mig iallafall så det kan också vara en anledning till att han tar omtag när han äter men det börjar bli mycket bättre nu och dessutom mindre grinig =)Ta hand om er!

tack för titten och välkommen tillbaka :)