torsdag 24 juni 2010

ynklig

idag är jag verkligen världens ynkligaste. javet. vaknade med molvärk, och den har fortfarande inte släppt, ont ont ont.. dessutom vaknade jag med torrhosta och superont i halsen... ;( när jag är sjuk blir jag ynklig, när jag har mens blir jag ynklig - nu har jag ju inte mens, men samma molande värk i nedre delen av magen och ryggslutet som man har när man har mens. alvedon hjälper inte. att gå lite fram och tillbaka hjälper för stunden. sitta hjälper inte. ligga hjälper inte. jag har ont. hela tiden. vill ligga och glo på film. men det gör ont när jag ligger. vill lägga mig i badkaret, men jag är redan varm och orkar inte.

vincent har hållt på och grejat här hemma. sen åkte han iväg en sväng, sen kom han tillbaka. då hade han köpt en milkshake till sig varpå jag sittar på honom med ledsna ögon och så "jag vill också haa... " och han svarar med ett leende "du kan få den" två sekunder (eller en minut) senare är milkshaken slut och hela min kropp känner sig som ynkligaste varelsen i världen och det enda jag kan tänka på är "jag vill ha meeer... "
kärlek

1 kommentar:

Annica sa...

Jag tror att du börjar förbereda för förlossningen, med mensvärken :D *kärlek*

tack för titten och välkommen tillbaka :)