måndag 7 juni 2010

syskon på besök

precis när jag skulle börja göra iordning frukost imorse så ringer min bror och ber mig komma till läkargruppen här borta på min gata och hämta honom, han har svimmat av och nu kände sig yr, ville inte köra eller vara själv. så jag hoppade självklart i skorna och började gå bortåt, då ringer syrran precis som säger "jag ser dig" då var hon ute med vovven påväg hem från dagis, så hon följer med mig bort till capio och väntar. jag går in och letar reda på min kära bror som ligger inne på ett rum och ser inte alltför kry ut. sen tog jag och körde hans bil hit till mig och han fick lägga sig i våran säng och vilade medans jag plockade fram frukost, syrran kom tillbaka efter att hon gick hem och lämnade vovven. sen satt vi här och pratade en massa och tog det lugnt. nu kände sig urban bättre så han drog iväg och ska se om han kan jobba en halvdag iallafall. inte så kul när man svimmat, man mår inte så himla bra efteråt.

nu ska jag se vad jag ska ta mig för lunch också.. börjar känna mig dåsig själv och yr, min klump i magen har jag fortfarande (syftar på lägenhetsgrejset och inte på min bebis) hoppas vi får det löst snart..

kärlek

1 kommentar:

Catrin sa...

Ja det var trevligt med syskonträff!! Det borde vi göra oftare, fast utan att någon behöver ha svimmat ;)

Hoppas klumpen har försvunnit, det räcker med guldklimpen i magen! :) puss

tack för titten och välkommen tillbaka :)