söndag 30 maj 2010

hicka

hick hick hick... det är så himla jobbigt. jag får lite panik när man får såna där ticks-grejer som ryck i ögat och liknande. jag blir så frustrerad när skrutten har hicka. för det känns ju som minisparkar långt ner i bäckenet. svinjobbigt, för jag kan ju inte göra något åt saken? stackars plutt som har hicka, men stackars mig ändå, h*n förstår nog inte att det är jobbigt att ha hicka ännu.
jag har fått en lite skum form på min mage nu, bebis har ju sjunkit ner så magen har intagat en annan form, eller så känns det bara som det.
vi var förut på YEAH-festvalen en sväng, ville sitta i solen och äta lite glass, vi hittade en fin gräsplätt med inte så mycket människor överallt. det var skönt. sommarfeeling ¤. Sen träffade vi några av Vincents kompisar som satte sig och hängde med oss :) det var trevligt!
på vägen dit så pratade vi om vad vi skulle göra om vattnet gick när vi var där. det gäller ju att ha lite planer i huvet, för man vet ju inte hur det kommer starta, om det blir vattnet som går eller om det börjar med värkar.
när vi gick hem och var 30 meter hemifrån så fick jag några "fjutt-värkar", blir glad varje gång och hoppas, men nej. inte denna gång heller blev det "värre". men min kropp smygtränar lite iaf, det är jag glad för :)
kärlek

1 kommentar:

Malin sa...

H*n kan titta ut närsomhelst :) Myyyss!! <3

tack för titten och välkommen tillbaka :)